8/09/2012

Kukurydza, kotlety schabowe i ryż= pychota:)

Witajcie, dzisiejszy przepis dodaję z opóźnieniem, gdyż użyłam go któregoś razu na potrzeby obiadu, dla mnie i mojej mamy. Moje siostry były w tym czasie na wakacjach w Londynie u naszego taty;]. Obiad ogólnie miał się składać jedynie z gotowanej kukurydzy, z dodatkiem masła i soli, jednak z racji faktu, że u mnie w domu staramy się, żeby nic się nie marnowało, użyłyśmy z mamą kotletów schabowych, już gotowych.
No cóż, ale żeby nie przedłużać...

Składniki:

- 4 kukurydze
- kotlety schabowe
- ryż

Przygotowanie:

Nastawić wodę na średnim ogniu, osolić ją i poczekać, aż się zagotuje, następnie wrzucić ryż i gotować dalej na małym ogniu. W drugim garnku nastawić wodę na kukurydzę, również osolić, kiedy woda zacznie bulgotać, wrzucić kukurydzę, doglądać od czasu do czasu. Poczekać aż nabierze złotego koloru, i będzie miękka (można to sprawdzać widelcem). Gotowy ryż wyłożyć na talerze, pamiętając żeby był miękki. Z kukurydzą postąpić tak samo, można ją posmarować masłem i posolić.

Jeśli chodzi o mięso. My z mamą użyłyśmy kotletów schabowych w przepysznej panierce z płatków kukurydzianych i owsianych. Jednak do tego dania pasować będą również kotlety z piersi kurzych, czy też mielone:)


Czas na zdjęcia:








SMACZNEGO!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz