4/11/2012

Omlet z dżemem truskawkowym, serkiem waniliowym polany czekoladą:) :)

Witam, 


jestem tutaj, za radą koleżanki z bloga: Art Gallery Ana , chciałam żeby moją kuchnię poznało lub nawet zasmakowało większe grono odbiorców niż tylko moi najbliżsi, stąd ten pomysł. Na samym początku chciałam uprzedzić, że głównie piszę po angielsku, jednak na potrzeby strony, każdy post bd zawierał tekst w jęz. polskim oraz angielskim:) tak, żeby co niektórym było łatwiej.

Dzisiaj zamieszczę 3 notki po sobie, tak żeby nadrobić czas, który wcześniej przeznaczałam na Fan Page na Facebook'u, na który oczywiście możecie zaglądać, a jeśli moja kuchnia się Wam spodoba, to również zapraszam do polubienia strony. Aha, a jeszcze, jeśli chodzi o pełne przepisy proszę pisać do mnie na priv, gdyż tutaj umieszczać będę jedynie zdjęcia i krótkie opisy.

No dobrze, więc na początek:

Omelettes



Omlety od dłuższego czasu są moją specjalnością:) Przyrządzam je na słodko, ale również na słono, wedle życzenia osoby, dla której go przygotowuję :)
Ten, zrobiłam dzisiaj specjalnie dla mamy, która wróciła z pracy. 
W środku z dżemem truskawkowym, po złożeniu na pół posmarowany waniliowym serkiem homogenizowanym i polany czekoladą... pychota :)



Składniki:
- 3 jajka
- 3 łyżeczki mąki
- sól
- dżem truskawkowy
- serek waniliowy
- płynna czekolada

__________________________________________________________________

Przygotowanie:

Jajka wbijamy do miski, dodajemy 3 łyżeczki mąki i sól, wszystko trzepiemy trzepaczką na jednolitą konsystencję. Wlewamy masę na uprzednio podgrzaną małą ilość oleju na patelni, po czym formujemy omleta. Gotowego układamy na talerzu, smarujemy dżemem, składamy na pół, wierzch smarujemy serkiem waniliowym, i na końcu polewamy czekoladą :)

Enjoy!

2 komentarze:

  1. O prosze;) Dziękuje kochana;) Cieszę się, że poszłaś za moją radą;) Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh:] szkoda tylko ze nie mam chwilowo czasu żeby dodawać posty;/ ale ogólnie to jest spoko:]

      Usuń