4/29/2012

Cappuccino z bitą śmietaną :)

Nie będę się dzisiaj rozpisywać, bo jest tak gorąco, że mózg mi strasznie wolno pracuje :D
Nie no żartuję, pogoda utrzymuje wysokie temperatury. Siedzę sobie właśnie w cienkiej, zwiewnej sukieneczce i rozmyślam o nowych przepisach. Jak to powiedziała pewnego dnia moja przyjaciółka: "Czas się za siebie wziąć", ale jak dobrze wiemy, nawet osoby, chcące rozpocząć dbanie o siebie, nie myślą mam nadzieje, o głodzeniu się, ale o rozsądnym odżywianiu, jednak z ograniczeniem pewnych składników, takich jak np. słodycze. Jednak wiem po sobie, że chęć ograniczenia słodyczy, nie oznacza "ograniczenie słodyczy" całkowicie. Do czego zmierzam? Jest możliwość jedzenia czegoś słodkiego co niekoniecznie przysporzy nam nowych zbędnych kilogramów. Dlatego, cierpliwości, a na pewno na dniach, dodam kilka pomysłów na ciekawe, smaczne, ale i zdrowe propozycje żywieniowe.

A na razie, wczorajsza moja propozycja cappuccino, moja mama była bardzo zadowolona jej smakiem. 
Słodycz, połączona z lekką, puszystą bitą śmietaną, z niewielką zawartością cukru. Idealnie smakuje, z małymi herbatnikami:

Składniki:

- cappuccino czekoladowe
- szczypta wanilii
- bita śmietana
- kakao



Takie cappuccino idealnie jest wprost na chłodniejsze wieczory, lub po prostu do podania na spotkaniu ze znajomymi :)

Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz